Men hallå!!

Jag bor på ett....bygge ...typ
Det har inte stört mig så mycket förut. Dom har hållt på sen i höstas med att bygga nya vägar och gångtunnlar och cykelbanor. Dragit vatten och el ledningar och allt vad det är....

Men NUUUU börjar det bli lite mycket känner jag

Eftersom vägen till vårt hus är samma väg som till affären Ö&B så är det ganska mycket trafik dagtid.
Då ska vi samsas om vägen med grävskopor och lastbilar....och smalare och smalare blir den del vi får åka på.
Inte nog med det så ändrar dom vägen med små krumelurkrokar lite då och då...

Som igår kväll när jag for iväg för att hämta dottern från ett möte.....vet att jag är ensam på vägen så dags på dygnet så jag gasade på lite

Och shit höll på att braka in i nån jävla avspärrning...då har dom jäklarna fixat till en ny kringelkrok på kvällskvisten!!!!

Dom borde åtminstone varna oss som bor här tycker jag!
Och dom borde veta att här bor en galen kärring som kan få horn att växa ut...

Funderar starkt på en sak....att jäklas tillbaka lite.....
Jag har en sån där smällare här hemma...en sån som smäller utav bara h-e
När det blir dags för sprängning och dom varnar med sitt pipande så skulle jag strax innandet slutar pipa smälla av min....PAAAANG!!!!
Undrar jag hur lång fesrand gubbsen skulle ha i kallingarna den dan

Kommentarer
Postat av: I-L

Snälla Gittan gör det, smäll av smällare, ge dom vad dom tål...Hahahaha Kärring med horn som växer vad det jaaaaa...Kram

2009-04-16 @ 21:35:00
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-16 @ 21:38:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0