När ska man lära sig?

En massa saker att fundera på.....

Tror att jag ska hinna med så mycket på en och samma dag och så blir jag besviken och känner mig stressad när jag inte gör det.....
Idag tex...handla med sonen....hem och fixa lunch...handla med mamma....åka till pappa...fixa middag....dansa....
Återigen blev det pappa som får vänta
Får bara inte ihop dygnets timmar alla dagar....

Sen på dansen....idag försökte jag verkligen att komma ihåg, tänka och känna efter...allt detta som Pernilla försökte få in i min hjärna på kursen i lördags.
Vissa saker lyckades jag nog med trots allt
Tror jag hade lite bättre balans tex....och så försökte jag röra mera på kroppen...lite gung gung liksom

Men frågan är när jag ska lära mig allt jag vill kunna?!

Kicka hade gjort pannacotta till dessert idag....jag sparade min tills efter dansträningen.
Jag gillar inte grädde, jag mår illa av det.
Pannacottan smakade bara choklad och var supergod....men den innehåller ju bara grädde typ
Så nu mår jag illa

När ska jag lära mig att inte äta sånt jag inte mår bra av hur gott det än är?

Undrar verkligen om jag får ett bättre tänkande när jag blir stor
Och undrar om jag nånsin blir stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0