Så var det dags igen....

Suck!

Smög sig så sakteligen på framåt kvällen igår.....den ena leden efter den andra började värka...mer än vanligt alltså.
När klockan var 22.30 kunde jag inte ens sitta uppe....det tog sin tid att ta sig uppför trappen till sovrummet kan jag säga....tvätta sig, borsta tänderna....
Vid varje försök att vända mig i sängen har jag gnytt och gnällt....det liksom bara kommer av sig självt.

Sen fick jag nån typ av allergi....örsnibbarna och hela halsen kliade nåt så vansinnigt...
Har fullt av utlslag nu....kliar och sticker....

Nu har jag fått i mig en dos nässpray och ögondroppar också....

Det är sååå vackert om våren...och sommaren....men att det ska behöva vara så jobbigt med dessa små pollen?!

Att något så litet kan ställa till så mycket

Trevlig Valborg på er!!!

Själv ska jag bara stå nere vid vägen och kolla mc kortegen som åker förbi på väg till Skänninge
Och så grilla lite...ha en potatisgratäng till....
Skjutsa på barnen som ska kolla nån eld och fyverkerier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0