Seg i starten?

Så illa jag sovit i natt!!!
Inte pga det som hände igår kväll eller av värken för en gångs skull...
Jag som var så trött när jag la mig vaknade efter två timmar och var aspigg!

Där låg jag och sjöng tyst för mig själv....dansade lite linedance liggandes i sängen...gick bla igenom stegen i dansen vi fick lära oss igår...så mysig

Sen började jag få panik...MÅSTE sova
Upp och gick ett varv...drack lite vatten...stretchade ytterligare en gång....gjorde lite chi-gong
Brukar funka.....klockan var 6.40 när jag sen tittade på klockan...efter det somnade jag!!
Sov alltså gott när klockan ringde 8.00

Blev nog för mycket detoxplåster inatt
Klabbade fast ett på knölen på benet också.....i ett hysteriskt försök att få bot haha
Men inte gjorde det nån nytta inte.....den kompressen var lite vit i morse som när jag satte fast den.
Men dom under fötterna!!!!! Ohhh shit säger jag bara.....de kanske är så att jag är lite seg i starten och inte reagerade första gångerna?!
Inatt har jag inte behövt massera mina ben stup i kvarten eller vifta på fötterna pga krypningar, domningar och kramper
T om rygg och höft har hållit sig någorlunda....utan vare sig värktablett eller heat lotion....
Inte en led gör ont just nu....får väl se hur länge de håller i sig....men just nu ska jag bara känna efter en stund...var så länge sen jag hade så lite ont

Kommentarer
Postat av: Challe

Du har inte provat att använda två på en gång? Haha^^

Tänk om det går att överdosera XD

2009-04-07 @ 10:52:31
URL: http://www.lostinline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0