Sliten i halsen....

...men det är ju självförvållat när man gal som en kastrerad kyrktupp
Och kom nu inte och säg att ni inte ens kan tänka er hur en sån låter för då har ni dåligt fantasi...kass skulle jag vilja säga!

Nåja...ett hårt träningspass sliter....känns som jag har elefantfötter desstuom...trodde dom skulle börja välla ur skorna ett tag. Tur dom " höll sig i skinnet" hihihihi

Hem och iväg för att handla....SNART är maten färdig och det är tur det....hade jag fått vänta mycket längre hade jag börjat bli elak

Nu har jag två nätter i rad sovit med dessa japanska avgiftningsplåster under fötterna....känner jag nån skillnad i kroppen?!
Njae, inte mycket skulle jag vilja säga.
Kanske beror på att jag fyller på med så mycket skit varenda dag så det aldrig hinner ur kroppen haha
Värt ett försök i alla fall...

Det gäller att gripa varje halmstrå sa kärringen som runkade myggpitt

Nä fy så dålig den va då....kom på den nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men Gittan då! Runkade myggpitt?? Ja du det ska väl vara du till det då;) Haha!



Visst är det ljuvligt när Sola står högt i skya! Jippi livsandarna liksom återvänder...bara det att man då oxå tror att man är hulken och gör lite för mycket....

KRAAAAAM!

2009-04-06 @ 19:42:39
URL: http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0