Som jag trodde!

Inte ett dugg vettigt blev det av den här dagen :P

Om man inte räknar lite tvättvikning och golv vaskning förstås....
Annars har jag tillbringat största delen av dagen i telefonen!
Blomkålsöra tror jag bestämt att jag fått...
En del nödvändiga samtal....
Sen har jag fått samtal från en långväga vän...alltid uppmuntrande att höra hur andra har det i sitt liv....när man inte hörs så ofta:)
Lite allvar men mest skratt...

Egentligen förstår jag inte att det tar sån tid att göra ingenting [doh]
För nu är det ju kväll....ja jösses vad tiden går fort ibland...inte undra på att man inte hinner med åldersmässigt !

Två dagar kvar till pension!!!!!
Kris i Kapernaum är lindrigt!
Skulle vara roligt om man nån gång kunde spara en liten slant....eller åtminstone ha liiite pengar kvar i slutet på månaden. Men alltid är det så mycket månad kvar i slutet av pengarna!!

Fast rik vet jag inte om jag skulle vilja vara.....då blir man ju tvingad till att umgås med andra rika och det vet ju alla vilka viktigpettrar dom är.

Man tvingas också leva i ständig rädsla att förlora sina pengar, bli kidnappad, bli utsatt för utpressning och tiggerier
Och vännerna....är dom bara ute efter pengarna eller tycker dom om dig på riktigt....
Fast det sista kan man även undra om man är fattig sjukpensionär...fast inte att dom är ute efter pengarna då hahaha:D

Nej lagom är allt bäst....men va fasen är lagom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0