Succè!

En fullsatt kyrka....en fulladdad kör....en konsert som gick i 110
Kunde det bli annat än succé?!

Vilken känsla!!

Stående ovtioner!

Efter en lång eftermiddag med ljud/ljussättning och genrep är man lagom mör efter att ha gett allt på själva konserten.

Blev sååå glad över att se ett bekant ansikte i pubilken....Mariann

Fast oj vad jag har skrattat idag.....både i bilen på väg till kyrkan....mitt resesällskap var i sitt esse idag tror jag
Och under själva övningen och i pausen. Träffat många nya roliga, trevliga och underbara människor kan jag säga.
Ett tag räckte det att vissa tittade på mig för att dom skulle brista ut i gapskratt

Det var så himla trångt i det lilla rum vi fick tilldelat oss i pausen så vi var ett gäng som gick ut och satte oss....mumsade lite sallad och choklad....så skulle vi ju klä om till konsertkläderna....hmmmm

Kan säga att en viss gränd numera inofficiellt har namnet "5 strippors gränd"
Förstår inte riktigt hur det gick till men för mig har nöden ingen lag...vilt protesterande följde dom mig dock till gränden där vi bytte om under mycket fniss och glada skratt.

NÄÄEEE!!!! utbrast den ena när jag drog av mig tröjan....men snabbt som ögat följde dom efter hahaha
Fixade och fina tågade vi iväg till kyrkan.....mötte några damer som utbrast: "Vissa tror visst att det är sommar!"

Vet ni vad det bästa av allt är....det är en dag kvar av påsken....dvs vi har en konsert i morron också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0