Tiltad!?!

Vet ni....jag glömde sonens tandläkartid idag?!
Satt vid datorn och chattade med Grammis och sa att : "Nu ska jag hämta sonen"
När jag är på väg ringer han...sur som ättika....jag hade tagit fel på tiden
Och det är ju så att stressa på sonen och komma lite för sent är inte att tänka på!!
Så jag fick snällt ringa upp tandis och förklara läget...som tur var är dom snälla där!

Fick en ny tid utan gnäll...sånt som händer fick jag till svar

Passade på att åka till mamma en stund när jag ändå var nästan framme....

Så åkte jag hem och torkade av köksgolvet och grejade lite....

Ätit lite fukost-lunch....och nu ska jag till bibblan...och kolla lite grejer...och sen är det dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0