Vilken dag!

Sola har skinet mer över mig än över hela  Karlstad idag tror jag [celebrate]
Förstår ni vilken sabla tur man ska ha ibland?!
Bilen på verkstaden igen....precis idag när solen sken från en klarblå himmel
Så var jag tvungen att hålla mig hemma och kunde inte fara omkring som blådåre.... :P

Sovmorron...tvätta lite...plocka lite här hemma...en promenad i solskenet
Tittade till mina små blomstergömmor (igenvuxna rabatter:) )
Där trängde sig både påskliljor, tulpane och krokus upp bland ogräs och trassel
Drog bort lite visset och fram kom ännu mera grönska...såg även att kärleksörten fått små "knölar"

Satte mig på trappan och bara njöt av det vackra vädret.....och plötsligt hade timmar bara försvunnit
Dags att sätta igång med middagen....som bara bestod av uppstekt potatis, bacon och omellett....och så lite grönt
Snabbt, lätt och gott

Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa i en bok....tror jag poppar lite popcorn också...

En hel hemmadag nästan för mig själv....åtminstone en dag där jag bara kunnat njuta av att bara vara...
Känns som jag fyllt på min energi idag....känner mig så lätt i sinnet

Skulle vilja ta hela världen i famn....ni som läser får en stor bamse-cyber-kram  [hug]


Kommentarer
Postat av: I-L

Ja du Gittan, din dotter är bara för gooer. Tror du jag skrattade när hon stod utanför och såg ut så där som bara hon kan göra:) Jag är så lycklig över mitt nya husdjur,, oh vet du vad,,, Snuskobert har inte pissat inne en endaste gång sedan han kom,, duktig va!!!

Kramar till dig från mig....

2009-04-01 @ 23:02:48
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Tessan

jösses gumman jag skäms så jag dör!!

Jag har varit så trött på kvällarna att jag knappt hunnit läsa några bloggar....

MEN JÖSSES GUMMAN GRATTIS TILL MEDALJEN! Du är bara bäst!

Pussar i massor

från en som ska krypa längst in i hörmet och skämmas....

2009-04-01 @ 23:50:45
URL: http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se
Postat av: Världens Bästa Emil

Grattis...

2009-04-03 @ 22:15:17
URL: http://metrobloggen.se/suikoden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0