Vilken natt!!

Omöjligt att sova!!!
Av flera orsaker...

Hämtade ju upp sönerna och skjutsade hem den store innan vi kom hem...så var klockan 2.00
Och jag hade skrattat så mycket hela tiden så jag hade kramp i skrattmusklerna....
Fick stanna bilen en kort stund vid vägkanten för det var omöjligt att köra.

När vi väl kom hem var vi så uppspelta....sen fick jag en allergisk reaktion....näsan kliade och rann, liksom ögonen och jag fick svårt att andas.
I med lite midikamenter och i säng.....där säger sambon att jag får vänta med att somna tills han somnat, annars kan han inte sova. Jag snarkar något fruktansvärt när jag är täppt i näsan hahaha
Detta gjorde att jag inte kunde somna...låg och lyssnade efter om han somnat än

Halsen var igensvullen och det var jobbigt att andas...
Tittade på klockan stup i kvarten....jaha nu ska Inger snart åka till Ullared....
Nu ringer snart klockan.....

Gick upp och hjälpte karln på med kläder och skor....fixade frukost....vinki vinki....låsa dörren...täppel täppel uppför trappen...zzzzzzzzzzzz
Lyckades faktsikt somna en timme
Nu ska jag förbereda en kålpudding.....

Solen skiner

Kommentarer
Postat av: Linda

joo, jag och andreas ska åka med ett gäng på lördag. till tattoomässan om det var den du syftade på.

2009-04-23 @ 13:20:03
Postat av: Anonym

jaha, men så tidigt sover jag på lördag för jag ska till krogen imöra^^ vi ska inte åka förrns eftermiddan. och bilen är full också...

2009-04-23 @ 16:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0