Vilket party!

Nyss hemkommen från Blåkulla!
Wiiieee vilket party

Torsdagaskvällen inleddes med att när sambon kom innanför dörren från jobbet möttes jag av ett:
"Herre jävlar!! "

Han möttes av:





Han får allt skylla sig själv....efter 23 år borde han lärt sig....
När han i onsdags kommenterade min brist på påskpynt hemma med dessa ord:
" Jag är ju tuppen i hönsgården. Ungarna kacklar som kycklingar. Och en livs levande påskkärring har vi ju året om här hemma"


Bjärby nästa!
Vilken kväll det blev!!!
Jag hade sååå roligt precis hela tiden....dansade massor....fast jag hade jävulskt ont. Fast jag hade glömt hörapparaterna hemma så jag hörde inte kroppens protester

Blev lite snurrig ett tag....inte ätit mat....så jag vräkte i mig bulle, kaka och läsk.
Sen var blodsockernivån på topp igen

Det var så mycket roliga, trevliga och underbara människor där.
Långväga besök från olika håll av landet
Bla en hög netlogare

Endast en liten klick besvikan dansare som snabbt vände hem till Finspång igen....men är det endast önskedanser så är det! Det är ju inte DJ:n`s "fel" att inte musiken passar alla smaker...önskas det så spelas det...och när det är så mycket olika klubbar som önskar på samma ställe så får man ju också finna sig i att det kan ta en stund mellan varven innan nån av ens egna önskningar kommer upp.
Men däremellan kan man komma på många kluriga alternativ....om man har lite fantasi

Och det var vi många som hade hahaha

En fantstisk början på helgen....Tack till Challe för bra jobb, som vanligt!
Och tack till alla underbara människor som förgyllde min kväll  
Extra kul var det att Pernilla kom och hälsade på...länge sen jag träffade henne.

Kommentarer
Postat av: I-L

Du är ju bara för söt:)

2009-04-11 @ 09:11:06
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0