Dagen D.....

Idag är den första dagen på resten av mitt liv...och jag har lovat mig själv att det ska bli en bra dag

Jag har fortfarande värk och lite feber...MEN .....jag har soooovit...till 10.47 Någorlunda pigg alltså....

Har bestämt att så fort en tanke på nåt ovälkommet dyker upp så ska jag tränga bort den.
Idag ska det vara MIN dag!

För några timmar så får var och en ta reda på sina egna problem.....pappa får hjälp och mat och har sällskap på hemmet, även om han saknar sina bananer
Mamma har jag pratat med....allt känns tryggt.
Sonen med kompis har sovit här inatt....
barnen mår ändå skapligt....
Om några timmar ska jag träffa Mariann
Vi ska ha en liten picnic och lyssan på Cajsa-Stina Åkerström

innan dess ska jag bara ta det lugnt......det mest ansträngande är nog att ta sig in i dushen

Det här kommer bli bra, det känner jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0