Driv-is och westernfeeling

Jädrar i den vad det åskade och regnade förut. Och en hagelskur som heter duga anföll oss
Stoffe och jag var på väg till bilen....ajajaj och ojojoj så blöta vi blev...och ont gjorde det
Kicka väntade ibilen och filmade.....
På hemvägen stannade vi för att hon ville fota de stora drivorna med hagel som låg kvar....än ikväll ligger det drivor på vår altan!!!

Snacka om att få börja skotta snö tidigt i år

Ikväll blev vi bjudna på restaurant av vår vän Krister.

BBQ ribs, pommes, majskolv och coleslowe på Texas Longhorn går inte av för hackor kan jag säga!!!
nu är jag proppmätt, nöjd och belåten......
Hade så ont i magen pga både mat och skratt anfall på väg till bilen.

Och trött är jag också...orkar inte ens bygga om på farmen! Hahhha då är läget ansträngt, det hajar ni va?

Nej jag tror jag ska försöka slå ihop mina små gröna snart.....
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0