Eländes elände!!!

Tänk idag skiner solen och det är varmt och skönt ute...men jag la inte märke till det förrän nyligen.
hela min kropp skriker i protest!!!
Natten har varit hemsk....tror varende led i kroppen hållt på att värka sönder.

strax efter att väckarklockan ringde i morse så ringde telefonen.....jag fick fullkomligt kasta på mig och sambon kläder....sätta fram frukost och medicin och ge mig iväg till sonen samtidigt som polisen kontaktades
En kille hade trängt sig in i lägenheten i morse och misshandlat sonen! Hur ska detta sluta?!

Flera polispatruller var snabbt på plats....före mig den här gången.
Eftersom sonen visste namnet på killen så gav sig en patrull ut för att leta direkt.

Jag tog med honom hem hit.....en patrull ringde och sa att dom ville att sonen skulle peka ut den misstänkte. Så vi stämde träff på en parkering i Tornby.
Som tur var fanns inte killen med...dom hade tagit ett foto av honom och visade.

Själen är mera skadad än utsidan på sonen.....det är ingen fara med honom
Men funderar på att åka till VC för att ändå dokumentera att han har ont.....han kunde inte ens äta smörgås nyss för käken gjorde så ont. ryggen värker också sa han....jag bäddade just ner honom i soffan där han somnade på stört.

Här sitter jag med ett fullständigt kaos inombords

Jag kan inte göra nånting för att skydda mitt barn!! totalt hjälplös!!

Kan inte slappna av nu....sonen är dödshotad....jag vågar inte åka nånstans....hur ska jag kunna slappna av när jag inte vet om han lever?!

Och om några dagar inträffar ännu en händelse som kommer ställa våra liv på kant för ett tag framöver.
Vips bara så försvann all min energi och alla mina positiva tankar. orken är som bortblåst....

Yr som attan är jag just nu.....hann ju inte äta frukost eller ens dricka lite vatten....det har gått i ett....har inte ens kommit in i duschen....
Prio ett är just nu vatten känner jag.....

Kommentarer
Postat av: Linda

gittan...vc är inget alternativ. åk till sjukan, få riktiga papper på vad som har hänt och vart han har ont. det hjälper nog mer för ytterliggare åtgärder en ett vc besök. tänker på er!

2009-08-19 @ 12:53:18
URL: http://litenlinda.bloggagratis.se
Postat av: Jeanette

Tänkte precis säga samma sak. Åk upp till US för där får ni nog bättre hjälp!



Tänker på er också!



Krama om Adde ifrån oss!

2009-08-19 @ 13:03:46
Postat av: Mickaela

På något sätt så kommer detta att lösa sig.

Vilket sätt vet jag inte än, men det löser sig!

2009-08-19 @ 14:04:41
URL: http://mickau.blogg.se/
Postat av: Babben

Ska det aldrig ta slut! Krama honom från mig:)



Många tankar och kramar går till er

2009-08-19 @ 16:52:57
Postat av: Suzanne

Styrkekramar!!!!!

2009-08-20 @ 22:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0