En dag i spyans tecken....

Tänk vilken lyx att ha sovmorron en veckodag!
det var vad jag hade idag, för sambon var ledig idag.

Efter lite frukost så åkte vi och hämtade barnbarnet med mamma och lillebror.
Den lille krabaten lämnade sina små spår efter sig precis överallt hahahaha
Halva altan...Kicka och en trave handdukar är nerspydda
Men vad gör det?! Babyjoller och stora leenden...t om riktigt skratt gör en ju så himla glad

Och så snuttan som då har blivit storasyster.....hon målar läpparna och vill lämna sina glittriga avtryck lite varstans
Idag hade hon glittriga pussmuns klistermärken som hon dekorerade farfars kryckor med

Vi skulle iväg på några ärenden och hon hängde på farfar och farmor på varje tripp.....
Mycket skratt och tokigheter har det blivit denna fredag!

Vi åt lite mat...alla åt typ olika ...fikade lite....tog en glass på hemvägen
Ja det blev en heldag....jättemysigt!

Min dator har cp:at sig idag
Har inte fått mail....inte kunnat farma som jag vill...mm mm

Skulle behöva jobba lite på farmen i morron så det kan lika gärna regna för min del hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0