Fula gubbar och glada gubbar....och gamla gubbar

Mitt på dan var det lite körigt här....men det ordnade upp sig
Karln kom hem och ville ha lunch....skulle hämtat mamma som fick besök så vi blev lite försenade...
Inhandla blommor och godis och så iväg till pappa för att fira hans födelsedag i förväg

Mötte upp syrran som hade köpt lite fikabröd....pappa var redan bänkad i köket för fika...men vi drog med honom ut på balkongen istället

Och så skulle Kicka och jag se om vi kunde få förhandsvisningsbiljetter ...igen
Kom i sista minuten så vi fick skitplatser denna gången....längst fram på varsin kant hahah
Men det är ju gratis fan!!!

Iväg för att köpa det vi glömt till middagen....och så hem och laga middag.

sen ville sonen ut och "lufta" sig lite så vi åkte en sväng....

Ja sen har jag fastnat vid datorn då
Sett på en film med familjen iofs....men var ju tvungen att farma lite innan jag nannar

Min mamma har alltid varnat mig för "fula gubbar"....i morron ska jag till en "glad gubbe"...låter inte så läskigt, tror inte jag behöver vara rädd

Ska träffa en trevlig kvinna på ett ställe som heter Glada Gubben...har inte en aning om vad det är eller hur faen jag med mitt lokalsinne ska hitta dit!
Undra jag om det går lättast om jag kör spårvagnsvägen?!

Så i morron runt lunchtid kära Norrköpingsbor: Håll er inomhus för er egen säkerhet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0