Hå&hej med Gittilej

Ha, var ska jag börja......
Fredagskvällen och natten blev ju en spännande upplevelse....eller inte...beror på hur man ser det :)
Var totalt slut på lördagsmorronen....men det blev ett par trevliga timmar på Skäggetorp köpcentrum med mamma, linedancare och Jenny Wild& The Coyotes :)




Lördagskvällen och natten blev som fredagens....

Igår var jag slut som artist :)

Sov mellan varven på soffan...pysslade om....fixade mat....lämnade mer medicin till sonen....sov lite till
Hade huvudvärk, mådde illa och var yr....men mest förvånad var jag över att jag inte hade nån ork över huvudtaget!

Inte mycket sömn i natt heller...nu ska jag iväg med dottern på röntgen....sen skjutsa sonen till AF där han ska på möte.
fixa med lite papper till F-kassan.....fortsätta mitt pysslande och så i kväll hoppas jag att jag har liiiite ork i kroppen till att dansa , för då sätter höstens kurs igång!!
:)

En förklaring till min trötthet kan vara lördagnattens dröm!!

jag drömde om att jag fick massage, ett besök hos frissan, hade pengar/presentkort och kunde köpa lite nya kläder....och den där höst/vinterjackan jag hittat......
Vem skulle inte bli trött av att fara omkring en heldag med sånt?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0