Inne i ett ekorrehjul....

Jag mår piss!!!
Ingen hög temp....37.9...men ändå....sån himla värk i kroppen...trött efter 5 veckors blodbad
skitdagar både igår och idag där jag inte fått i mig nån mat vilket gjort mig på eländigt humör

Upprörda polistelefonsamtal angående stora sonen....pyssla om honom som är nervvrak och inte kan va hemma hos sig...inte kan sova...bara kräks
tror jag torkat spyor i kvadratmeter ett par dar....

Lilla sonen fick vi åka med till vc idag...kraftig öroninflammation i båda öronen....

Hem för att hämta dottern och åka till akuten med hennes blödande tarmar som totalkolapsat

Hon vägrade stanna kvar....efter läkarbesök och provtagning vände vi hemåt för att påbörja matlagning....

sen skulle hon prompt ner på stan där hon skulle jobba lite med UNF under en konsertkväll...i ösregn!!!
det blev inte så många timmar som det var tänkt kan jag säga...

Det är bara det att jag skulle velat ligga nerbäddad i en säng hela dan
Det finns ingen tid till att kurera mig själv....

Har inte ens orkat åka till mamma och pappa för att hjälpa dom. mamma är så snäll och vi pratar på telefon....och tack brorsan och svägerskan för att ni ställde upp och handlade med henne!

Men jag har så dåligt samvete för att jag inte åkt till pappa....jag vet att han är så ledsen just nu för att han inte har fått sina bananer ...låter kanske löjligt,men för honom är det en stor sak och då blir det så för mig också

antar att det förväntas en del pysslande här hemma i helgen....inför måndagen...och jag som ska gå med Mariann på konsert i morron....var ska jag hitta orken till allt?

NU ska jag sova....i morron är en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

MEN HJÄRTANS GUMMA!!! Vad är det som händer?? Jag har ju inte varit här på ett bra tag och så läser man allt detta!! Som om du inte hade mycket innan....oj om jag kunde hjälpa dig så skulle jag rycka ut på min "silver springare" och göra det!



Jag som skulle säga att WOW vilken underbart snygg blogg du fått! jag är ju så envis så jag ska ju pilla själv och då blir det ju som det blir....;) Men i och för sig så är det så många som har en vit design...så jag får väl ha min lila!hihi!



Massor av kramar och pussar och tankar och ......FAN om jag vore en "super women"...då du!

2009-08-22 @ 01:01:42
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Ribecca

ja det är på riktigt faster :P

2009-08-22 @ 12:14:19
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0