Livet knallar på.....

Hur det än är så lullar man runt liksom.....
Seg i knoppen och värk i kroppen...kan inte sova pga värken
far omkring hitan och ditan....pappas räkningar hade inte kommit igår när jag var där...idag ringde personalen om att dom kommit. orkar inte åka dit två dar i rad....räkningarna får vänta.
Fick åka med sonen till vc idag igen...ännu sämre än i fredags. Idag fick han pencillin, äntligen.

Kicka är dålig, varit hemma från skolan idag.
stora sonen får jag inte iväg till skolan om inte jag följer med, och jag orkar bara inte!!
Polisen ringer inte tillbaka trots att jag lämnat flera meddelande på telefonsvareren.
flera gånger om dan får vi åka för att se till hans kisse och lägenheten....

sambon ringer och mår dåligt och vill att jag ska komma, men han orkar inte med att barnen följer med....Det tar timmar varje gång innan jag kan åka hem igen....

Idag har det varit ledigt från "jobbet" men det är ändå fullt upp hela tien så jag knappt hinner äta mellan varven.....när jag väl gör det får jag värsta skakanfallen och svettas och mår illa....

Igår kväll var Krister och hälsade på oss en stund.....Maria är så snäll och ställer upp och skjutsar sonen till halkkörningen i morron bitti....

Kommer på mig själv med att gå och sjunga : " lite socker, knäckebröd och choklad......" , " tänk alla famnar jag lämnat......", " fråga stjärnorna om när...."
Ungarna håller på att bli tokiga säger dom.
jag tror jag redan blivit det
Ikväll missar jag både Nyköping och Husqvarna dans.....
Kommer troligen gräma mig halvt ihjäl över detta...hoppas få lite rapporter om det i alla fall...
Näe nu ska jag hänga lite tvätt, plocka ur diskmaskin och se om jag kan stoppa nåt i magen....det har beställts tacos här.....
Sen ska jag faktiskt ta och farma lite Då får man tankarna på annat ett tag....

Kommentarer
Postat av: I-L

Hälsa till gubben när du åker till honom, hoppas att han inte har allt för ont;(



Skulle ha ringt dig, funderar på Adde och hur han har det. Vi har fått ner lillebrodern till ja du vet vem på skolan. Väntar bara på att han ska hämta en eftermiddag vill så gärna konfrontera honom grr



Var rädda om er... Du vet vart vi finns om det är något vi kan hjälpa till med / Kram



2009-08-26 @ 22:59:23
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0