Lugn som en filbunke!

Idag kan nu andas ut och stoppa undan era fulburkar som det ska stoppas pengar i hahaha

Tänkte åka iväg och träna när alla kommit iväg härifrån....
Ögonen var igensvullna och variga, näsan rann och jag nös så jag fick huvudvärk, så jag tänkte vila bort den innnan jag åkte iväg.

Kan tipsa om att det är ett bra knep om man INTE VILL träna.....för det är lätt att somna och sen är klockan för mycket när man vaknar så man inte hinner

Handlade lite istället.....

Tänkte sätta mig på altan en stund, för det blev liksom lite soldis mellan de tjocka molnlagren....men det hade täppts igen tills jag kom hem

Nu får jag invänta lunchgubben .....hämta dotera.....hämta Mickis och skjutsa iväg henne och Stoffe....
Åka till sonen och mamma och lämna lite MAT

kaaanske hinner jag med en promenad innan det blir kväller också....fast annars lär jag få motion i morron...på Skänninge marken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0