Lugnt och skönt

Jag gillar lördagar!!!

Oftast behöver man inte ställa klockan utan kan ha lite sovmorron....med gott samvete!
Dra omkring lite bara och inte behöva stressa iväg för en massa skjusa och hämta....
Inga tider att passa....såsom medicin/påklädning, lunch etc

Suttit ute och njutit av solen
Tyst, lugnt och skönt....resten av familjen gillar inte sol så jag får vara alldeles för mig själv

Nu ska jag ta en dusch, åka till pappa....och så handla lite på hemvägen....vad man nu ska hitta på till middag idag?

Är sugen på ett glas iskallt körsbärsvin....men jag ska ju köra omkring så det blir inte förrän sent ikväll antar jag....och då vill jag säkert inte ha

Funderar på att ta en liten promenad också....höften och ryggen värker och är sååå stel...gör ju ont att gå också iofs....men jag blir så himlens stel av att bara vara stilla....

skulle så gärna velat vara på väg till Sävsjö nu
Vill också dansa på Vallsjöbaden ikväll
Får väl dagdrömma lite ....som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0