Motion i massor!

Idag kan ingen säga att jag inte rört på mig i alla fall!!!

Började dagen med att gå 5 timmar på Skänninge marken med två av barnen!!
Gate opp och gate ner och bare glo och glane

skralt i kassan men jag hade växlat in mina småpengar från min burk (nej anna och sylvana...inte fulburken!!)
Var inte lika shoppingglad som jag brukar men visst hittade jag ett och annat fynd
En sjal till hösten när det börjar bli kallt om halsen
Några strumpor med mönster på(mest hjärtan blev det , vet inte varför...var väl kärleksfull idag hihi)
Lite "lukta gott" till killarna
Och tre par byxor à 30:-
Ok, lite konstig storlek var det(märkte jag när jag kom hem...vem vill stå och prova på en marknad? Inte jag!)
Men det är väl dom där bullarna på kvällarna nu under sommaren.....
Kommer jag bara in i rutiner igen så.....jag kom i byxorna alltså, dom sitter bar lite fööör tajt

Nåt universalmedel som skulle ta bort fläckar....lät kanoners

Sen fick jag present av dottern....ingefärskarameller (brukar hon alltid köpa till mig)
Och en liten "skyddsängel"

Några bigarråer köpte jag som mellis...och så smakade vi saltgurka på varenda ställe som hade provsmak

Träffade allt på några bekanta....som Grammis och Pernilla tex

Vilket trafik kaos när vi skulle hem!!!
Men till slut landade vi hemma svettiga och hungriga....kasta i sig lite föda och blaska av sig lite

Och så iväg till dans i Söderköping...jättetrevligt som vanligt!
Och mysiga människor

trött och sliten i kroppen ska jag ungås en stund med sambon....lite tv mys....sen soooova!

Och I-L: Det blir ju ytterligare ett val! Fast ett trevligt sådant!

Kommentarer
Postat av: Mari

Ohh är skänninge marknad nu? Jag som hade tänkt att åka upp på den,får ta det nästa år då.Har aldrig vart där men skulle gärna vilja uppleva den nån gång,dem säger att den är så stor.



//Mari

2009-08-05 @ 22:45:11
URL: http://www.metrobloggen.se/schlagerflatan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0