Oj så mycket man missar...

Missade ljusparty hos Mariann igår :)
Missade Albins dop igår :)

Har missat en hel del dans i veckan som gick :)

Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar eller att man kunde klona sig....
Och att jag hade större tålamod....kan liksom inte styra känslorna som kommer när det ropas i tid och otid för småsaker....JAG FÖRSTÅR JU VERKLIGEN!!!!! Men som sagt, det tar mycket energi....får ge igen lite när det blir dags för sprutor hihihihi :)

ska försöka smita iväg ikväll på höstens danskurs start....misstänker att telefonen kommer ringa efter halva lektionen...
Ändå har jag lovat att bara stanna en av kurserna idag...

Men, som sagt...jag vet hur det känns att vara så beroende av någon....fast själv hade jag inte mycket hjälp!!

Jag vet att detta inlägg kan tolkas och misstolkas som allt annat jag skriver....dom som vet dom vet...är det nån som undrar kan ni fråga:)



Kommentarer
Postat av: I-L

Gittan man kan inte ha mera tålamod än vad du har... Vore glad om jag så hade hälften av ditt, det finns ett stopp. Kram

2009-09-01 @ 06:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0