Ordningen återställd!

Mariann är hemma!!!!
Och ett helt år till semester näst gång....Jippi.....hon borde ju förstå att hon inte kan va borta i 5½ vecka?!
När nu Kicka och jag inte kunde komma och hälsa på henne så kunde hon väl åkt hem lite tidigare
Tur att hon kom hemåt innan det gick så långt att hon trodde hon var ett Mumintroll!!

skämt åsido....snacka om att denna tid har gjort henne gott!
Jag var riktigt orolig för henne där ett tag....hon var så trött, blek och glåmig
Idag kom en solbränd, fräsch och piggögd Mariann och hälsade på.
Tänk att hon saknat oss också
så pass att hon kom och hälsade på nästan det första hon gjorde

Fick en liten present.....en jättesöt liiiten ängel
Ett riktigt hantverk....en Muminängel

Vi satt på vår altan och åt sallad...hon med räkor och vi andra med kyckling....och pratade och pratade så sonen och sambon(och Krister också tror jag) blev trötta av att bara höra oss....det fanns inget syre kvar sa karln och gick in hahaha

Idag fick vi hämta lite möbler som sonen fått av missmariafia och make...tack snälla söta ni
skulle varit på ljusparty hos Pernilla också...men ibland räcker tiden helt enkelt inte till hur man än försöker planera. Sorry!
Ska boka in dig till hösten!! Och köpa något också Lovar!

Inatt kan jag sova gott med ett leende på läpparna, nu när det är ordning på torpet igen
Än en gång...välkommen hem Mariann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0