Seg....

Blä så seg jag är idag....efter en nattutryckning....
sonen vaknade till och vill prompt hem...han var sååå orolig för kissen.

hann bara stanna på gården så ploppade dom upp som svampar ur jorden....gömda av mörkret i buskage
Ett STORT gäng!!
Det blev polisinkallning -igen...och tänk denna gång kom dom , och snabbt också!

Naturligtvis hann dom ju försvinna, men anmälan togs upp....och dom kände igen namnen på en del av killarna

Två av sonens vänner stannade hos honom i natt, känns lite tryggare att veta att han inte är helt ensam

Men ojoj så trött jag var när klockan ringde i morse....och så detta "sovarväder" på det....
tur man har netlog och facebook som håller en vaken mellan varven hahaha

Ska ta mig i kragen och gå ut och få lite frisk luft...fixa med lite disk och tvätt....ta en dusch

Inhandla lite föda....och ikväll ska jag och barnen samt Mariann och Inger gå på bio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0