Sommaren har kommit på besök igen!

oj så varmt det var igår....och idag blir det minst lika varmt...och SOL!!
Idag ska jag bara slappa och vila de kroppsdelar som blev mest slitna igår....det blev allt till att stoppa i sig ett extra piller igår kväll

Det mesta jag tänker anstränga mig med idag är att försöka komma på nåt att äta till middag....och att laga den!

ska sitta på altan och drömma om Linedancehemmet....inreda mitt rum i fantasin....spåna på saker man kan göra där mm
undra om man kan få lämna förslag på grannar?
Hmmm får nog fråga Bossen/Bossarna om det

För er som inte vet är vi ett gäng som håller på att planera inför ålderns höst....vi ska starta ett ålderdomshem för linedancare!
Vissa har redan fått tjänster/uppgifter dom ska göra.....jag har bla fått till uppgift att vara trösterska/mystant...samt sjunga snuskvisor!!
så jag kanske kommer få förtur till ett rum enligt Bossen hihi

Näe nu tror jag solen kommit fram i ett hörn av altanen....ska flääääka ut mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0