Söndagen....

blev en fartfylld sådan....
Åt fukost med doter....gav oss iväg till Gamla Linköping där hon skulle servera alkholfria drinkar med UNF och jag skulle dansa lite linedance på dansbanan.

Inte lika mycket folk som förr året, men vi som var där hade kul...precis som vi brukar.
Fick dansa några favvodanser....och så var vi väldans duktiga på att hitta alternativ idag

Surplade i mig några Sunset, Venice och Kickas surprise

När dansen var slut var vi ett gäng som gick till Dahlbergs café....lyssnade på Stay Close och åt glass....vissa åt större än andra
Och vissa kunde inte låta bli att sjunga med och att dansa mellan borden

Besöket avslutades med en visit i Cloettas chokladbod.

sen blev det apoteksbesök och lite handling....utfodring av ett stycke sambo samt son....

Kicka och jag stämde träff med Lininger och tillsammans åkte vi för att fira Mariann
God ostbricka bjöd hon på.....

Det blev min middag idag.....
Medans vi satt där fick jag telefonsamtal om att sonen åter hade besök av hotande narkomaner.
sambon hade ringt polis och var på väg dit.....Kicka ringde goda vänner som ställde upp och rusade dit också.
När vi kom dit var det hela över ...för denna gång.
Polisen kom inte....hade inte tid....sambon kastade kryckorna och fick tag på den ena och örfilade upp honom....tog med sonen hem som efter lite mat sover på vår soffa.
Men han var så orolig för kissen....
Misstänker fortsättning inom en snar framtid!

Har en illavarlande magkänsla om att detta inte kommar sluta på ett bra sätt

Suttit en stund vid datorn....men orken har tagit slut nu....ger upp för lopplådan

Tack alla goa vänner som ställer upp i vått och torrt!! KRAAAAM

Kommentarer
Postat av: I-L

Vi finns här för er likväl som vi är övertygade om att ni finns för oss.. Kram

2009-08-17 @ 07:32:21
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Linda

näpp, säger inte vad det är :D får du se när du får dom. dom är i par liksom :) kanske kan lämna det hos mormor om inte annat när jag är ute och åker idag.



hoppas det är lugnt för adde fram till flytten!! det är ju ändå inte så långt kvar. hoppas hoppas

2009-08-17 @ 10:25:15
URL: http://litenlinda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0