trött och orolig...

Igår hämtade jag mamma...sen satt vi och pratade och åt kardemummabullar
Så ville hon "förstöra" lite pengar på Ö&B hihihi
Blev en rejäl påse hon fick med sig hem....

Åt lite god mat...tog det lungt....men det var en konstig dag...konstig känslomässigt

sonen fick bla ett telefonsamtal från en kompis...han hade fått besök från den som hotar sonen....han letar och letar
Just då var sonen hemma hos kissen en stund, så det blev akututryckning för att hämta tillbaka honom
hans humör är ibotten för att han inte kan få vara hemma...allt blir bara konstigt här tycker han.

Klockan var två innan jag släckte lampan i natt....väckarklockan ringde fem...och däremellan hade jag blivit väckt ett par gånger.

Natten och morron har varit bland det värsta jag varit med om....så hjälplös man kan känna sig
Nu pirrar det fortfarande i magen....går här och väntar och väntar på ett telefonsamtal.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0