Vilken dag!

Gårdagen lovade jag berätta om.....vanliga morronsysslorna...hjälpa till med påklädning, medicinering, frukost mm
efter det åkte jag och köpte tårtor som jag lämnade till sjukhemmet där pappa bor så dom kunde fira hans födelsedag!
Ingen i personalen visste ens om att han fyllde år
Ingen hade gratulerat honom....ingen flagga vid hans plats på bordet(som alla andra fått)....
stackars pappa....så jag stannade en liten stund(lite för länge, hade ju tid att passa!)
Det visade sig att även hans rakapparat är borta nu!!!!!
Pratade med chefen på stället när jag var på väg ut....

Skulle ju iväg till Norrköping för ett möte. Sonen bestämde sig för att följa med , för att övningsköra...dottern var uttråkad och ville inte vänta hemma ensam så hon hängde också på.

det blev inga krockar med spårvagnar eller trubbel med polisen, dock hade vi lite svårt att hitta till vår mötesplats
Men fram kom vi, väntade utanför och så.....DÄR var hon!!!
Den mest positiva människa jag träffat i hela mitt liv...alltså, jag har träffat henne förut
Man blir glad bara av att SE kvinnan....hon lyser, utstrålar så mycket positiv energi som letar sig in i varenda por i kroppen på en. Och smittar av sig

Vi lunchade, avklarade vårt ack så viktiga möte....och sen spårade vi ur lite

Oj vad tiden går fort när man har roligt!
Ungarna gillade också den här tjejen.....hela vägen hem pratades det oavbrutet om det vi hade pratat om, lite "nytänk"
Lite DiLevaUniversumflumsvammel hahaaha.....bla att våra hjärnor har svårt att registrera ordet "INTE"
Tack L för ett par underbara timmar som förgyllde vår dag
Även den lilla raringen du hade med var så go....

På kvällen var det dans i Nyköping....skulle vara kul att prova nån gång för jag har aldrig varit där
Men hade ingen att åka med och ensam är ju inget kul .....
Då trillade det in ett meddelande: "Hämtar dig 16.30"

Ojoj....stannade på gårdsplanen...in och avklarade i rask takt tömma ur och fylla på vätska i kroppen.....även fylla på vattenflaska och byta skor....och så iväg igen!

Det är inte bara Farmville som rullar på just nu....jag har tydligen levlat upp mig även in real life!!!
För jag fick den stora äran att få åka med "GUB" till Husqvarna för lite dans och trevlig samvaro
För er som inte vet är det Anna, Eva och Johan jag pratar om....the Good, the Ugly and the Bad
Inte vet jag vad dom vill mig egentligen....för jag misstänker att dom inte "adopterade" mig av ren välgärning
Eller hur var det nu med där ordet L?

Efter dansen hamnade vi på MAX i Jönköping för att vissa skulle få vänslas lite....vi andra åt glass!
Än en gång fick jag bekräftat att vapen är farliga....Eva tappade sin pistol på stortån och jag fick plåstra om henne lite i bilen på hemvägen

Efter en dag full av ÖSREGN förutom när vi träffade solen själv i Norrköping, och så sken solen i Husqvarna....så ville jag avlsuta det hela med lite farmande....tills jag fick order av Challe att gå och lägga mig, för tanter ska sova på nätterna
trött som aset var jag och hade det inte varit för denna förbenade värkande kropp så hade jag säkert sovit min skönhetssömn och sluppit ha ICA kassar under ögonen idag...
Nu ska jag handla med lilla mami.....hjälpa sonen med några ärenden....försöka hinna ta ett vil på soffan ...för ikväll är jag utbjuden på restaurang!!! DET NI!!

Kommentarer
Postat av: alicia

Hej! Jätte fin blogg <3



lägga till varandra på Bloglovin?

2009-08-13 @ 10:32:18
URL: http://princessalliie.blogg.se/
Postat av: alicia

Hej! Jätte fin blogg <3



lägga till varandra på Bloglovin?

2009-08-13 @ 10:32:21
URL: http://princessalliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0