Ett helt års väntan....

Ja nu är årets julkonsert över för den här gången.
Det blev bara såååå sjukt bra!!!

Drömmen jag hade att göra en "I juletids" konsert med storkör har gått i uppfyllelse. Och den blev bättre än jag kunnat drömma om.
Känner mig så stolt att jag blir tårögd.
Under konerten fick jag både gåshud, tår i ögonvrån, klump i halsen, kärleksfull i överflöd och skrattanfall

Fick så otroligt mycket bra respons från både artister och publik. Även körmedlemmar kom fram och tackade efteråt för att dom fått chansen att vara med om detta fantastiska.
Och tänk - jag fick blommor!?!
Oj så paff jag blev...och överväldigad, rörd....

Fast jag är helt slut i kroppen och trött i knoppen så är jag så glad!
Och redan är allt slit glömt....det är som en förlossning hahaha

Snart börjar planeringen inför nästa års konsert....för visst måste det bli en ?!
Men att vänta ett helt år....

Hoppas det blir något kul projekt däremellan man kan hänga med på...för oss landkrabbor vill säga.
Tänker inte åka båt, inte ens för Lisas skull. Sorry.

Idag hade jag tänkt ta en välbehövlig vilodag, men det sket sig som oftast.
Blev störd av telefonen i ett.....och så blev det att rycka ut med sonen till ett akut läkarbesök.
Stackars stackars lilla vännen vad du får stå ut med...och som du får lida.
När vänder det för dig gubben?!
Jag väntar och väntar.....

Imorron har jag ett möte på pappas boende jag blev blixtinkallad till.
Behvöer kolla till mamma....och sonen
Och handla, och tvätta och ....just det VILA!

På torsdag är det fikadag:D
Och skolavslutning om sonen orkar gå.....

Fredag handlingsdag med mamma och son

Lördag: party party ;)

Söndag: VILA/SOVA??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0