Juldagen

Idag har jag utnyttjat en av barnens julklappar.
Kicka och jag var på bio och såg Göta kanal.....

Så mycket folk på stan!!! :)

Eftermiddag och kväll har spenderats med äldsta sonen.....alla fick fixa sin egen mat, om det inte dög med ihop plock av rester från igår:)

Vi har pratat, tittat på tv....suttit vid datorn tillsammans...vilken julafton det blev - idag!
Öppnade alla paket på Farmville....ojoj vilka presenter :)

Nu har sonen åkt hem....den andra är hos en kompis
Resterande familjemedlemmar ska se Wallander och äta apelsin

I morron ska mina barn ge sig ut på jakt.....själv har jag bokat en dag med mig själv....förvarnat om att jag kommer ligga på soffan och läsa, kanske se en "mammafilm" och fundera lite....
Våga vägra mellandagsrean säger jag bara!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

God fortsättning gumman! Jag vågar vägra mellandagsrea, jösses ALDRIG att jag är uta bland alla stollar som sliter och drar i varor som man plockat upp från källaren:) KRam!

2009-12-26 @ 13:22:11
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0