Nu börjar det dra i hop sig!

Snart dags för helgens teknikkurs :)
Det ska bli så roligt att träffa alla mysiga människor som kommer :)

liiite pyssel dock innan vi kan köra igång....men jag har gjort en sak som inte hänt ofta i mitt liv kan jag säga.....jag har delegerat!!! Det ni :)
Ett jättetack till er som ställer upp och hjälper till med det jag bett om.

Idag har jag klarat av ett minimöte... en drös med mail och telefonsamtal...busfabriken....dusch av ett st lintott som nu myser i soffan :)
Hennes pappa inte bara myser, han sover som en liten gris hihihi
Dottern sa förut vid kvällsmaten: Inte har du väl haft det så här med oss när vi var små?!
Hahahahaha :)
Hon är svimfärdig av trötthet....

Idag har jag tittat på film från helgens tävling..... :)
Förstår inte varför jag ska ge mig på sånt....





Jag lyssnar mycket på sångttexterna innan, försöker få en känsla för dansen och hittar sen på klädsel som jag tycker passar till det.
Oftast har jag känt mig nöjd, men i helgen kände jag mig smått malplacerad....nästan så jag skämdes :)
Iofs hade jag feber så jag var nog lite röd om kinderna ändå hihihi

Nu ska jag också mysa lite....i morron åker snuttan hem till mormor och jag ska handla, laga mat till kursdeltagarna, fixa med lotterivinster, öva på julsånger till konserten på tisdag, fixa med jobbväskan inför söndan, laga lite mat här hemma, packa det jag behöver under lör/sön, hämta en go värmländska vid tåget och så åka hem till min "syster" :)
Vi får väl se om jag hinner med en stunds dans också :)

Kommentarer
Postat av: I-L

Och du säger till mig att ta det lungt!

2009-12-04 @ 06:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0