Snart är julen över....

...och då blir det kalas :)

Imorron ska familjen nämligen iväg till två ställen!!
Trevligt, trevligt.....

Idag är nog första gången jag sett mitt barn så besviken över att ha så mycket pengar hahaha :)
Hon fick pengar av snälla människor i julklapp, så hon skulle kunna handla på mellandagsrean som hon gillar.
Men det var så dåligt tyckte hon. Kom hem såååå besviken.
Det var väldigt lite rea över huvudtaget....och det hon hittade var inte av intresse.
Så hon hade nästan alla pengar med hem igen :)

Tror det bästa med hela dan var att hon stötte på Inger hihihi

Idag VÄGRADE familjen äta julrester.....konstigt, jag kan äta rester så länge det finns några :)
Kompleterade med sallad dock..... :)

Det blev inte så mycket av min soffdag.....det bidde skjutsa och hämta i vanlig ordning och lite fix däremellan

Men jag somnade en timme på eftermiddagen innan jag började laga mat.....så nu är jag piggelin

Ska bänka mig i soffan och se om det finns nåt att glo på ...i annat fall har jag en drös filmer jag lånat av snälla Ingela som jag inte ens börjat se än.
Och så har jag en bok som legat sen i oktober och väntat på att få bli läst .....
Så den här lördagskvällen pinnar nog iväg den mä ska ni se.

Alla ni som åker iväg på worlds.....LYCKA TILL! Ni kommer finnas i mina tankar hela tiden och jag väntar otåligt på rapport!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0