Vart tar orken vägen?

Jisses vilken helg....+ lite till!!!!

Vi packade i en hast och en enda röra i fredags förmiddag och så åkte vi till Skövde!
Eller Skara rättare sagt, där Marianns dotter var så snäll och lät oss bo under helgen.

Av första tävlingsdansen minns jag inte mycket...mer än att jag snubblade omkring och knappt fick luft.
Det susade i öronen och nästan svartnade för ögonen och jag önskade bara att dessa få minuter skulle ta slut!
Till B dansen hade mina piller hunnit göra lite verkan och det kändes lite bättre....fast inte fasen dansade jag som jag tänkt i alla fall. Fegade pga halt golv....var rädd att dratta på rumpan.

Med tanke på detta är jag än en gång förundrad över hur jag kunde få en sån bra placering....en bronsmedalj hem i bagaget :)

Önskar att jag inför en enda tävling kunde få må bra så att jag kände att jag verkligen gjort mitt allra bästa.
Fast jag känner mig stolt över att jag denna gång vågade spralla lite mera än förut.....och mycket mera armvift än jag nånsin haft...även om dom nu inte var så bra som dom borde :)

På söndagen när vi anlände till hemstaden var det bara att bära in packningen, in i duschen och så iväg till Norrköping där jag tillsammans med Tillings julkör skulle sjunga med Carola på hennes julkonsert.

Det var helt magiskt! Verkligen en superkonsert.....

I går måndag kände jag mig som en tallrik kräm...typ
Benen bar mig knappt, hade huvudvärk och ingen ork alls.....men jag åkte iväg till sista kurstillfället där det lärdes ut "Some kind of wonderful".....mysig, rolig:)

Idag har det "jobbats"....telefonen har gått varm hela dagen...både hem och mobil....det är körfrågor, biljettfrågor, kursfrågor.....en massa som ska fixas .....
Och så en visning nu ikväll.....en jättetrevlig stund med skratt och skön avslappnad stämning.
Tack Ingela :)

Idag är tredje dan utan mat....har ätit en smörgås runt 13.00 och sen inte varit hungrig mera.
Får se om det blir ändring på det nu....barnbarnet ska "bo" hos oss veckan ut och hon kanske vill ha sällskap av farmor vid matbordet:)

Hon ska iväg till dagmamman en sväng en av dagarna....jag har två läkarbesök som ska avklaras, hjälpa mamma till frissan....handla....laga mat och fixa inför kursen i helgen....
På fredag när jag lämnat snuttan ska jag hämta en lite större snutta vid tåget :)
Det ska bli så himla mysigt att träffas igen!!!

Heeela lördagen går åt till kurs, öppen dans....på söndag har jag flera visningar på en "storvisning"....men stolar ska fixas och det ska städas efter körövningen ...som jag inte hinner vara med på hahaha

Och så är det snart dags för första juletidskonserten!!!!
HJÄLP vad tiden går fort....sen är det bara att fixa allt inför konsert nr 2.....

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej faster!

Jag kan tyvärr inte komma på söndag på storvisningen... orkar inte riktigt med det just nu, plus att jag ska sova hos mamma hela helgen...



Hoppas du förstår!

Kramis

2009-12-02 @ 01:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0