3:e omgången....

....av melodifestivalen.
Vet inte vad jag ska tycker riktigt.....tyckte nog förra veckans rond var den starkaste hittills

Men Molly är en superduktig sångerska. Påminner lite om ung(yngre) Sanna Nielsen
Gillade hennes låt, den passade henne. Och jag är ju lite schlagerfantast och detta var väl en sann schlager om nåt?!

EMD var proffsiga.

Hade tänkt sätta en slant på dom men det var dåliga odds...alltså man skulle inte tjäna nåt på det

BWO tycker jag om, men årets låt var väldigt slätstruken. Man är van vid lite mera power, även om det är en ballad. Godkänd men inte mer....nynnar fortfarande på deras låt från förra året.

Maja Gullstarand var charmig, även om jag hatar jazzstuket. Men detta gick att lyssna på.

Sen väljer jag att inte tycka nåt mera hahaha

Förutom att jag gillar Petra Mede....ja jag veeeet....men hon har min typ av humor, så är det bara. Typ.

För övrigt så är jag lite uppspelt hihihihihi....och jag kan INTE berätta varför!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0