Äntligen

Börjar kvällens inlägg med att gratulera Viktoria och Daniel!!
Inte en dag för tidigt, men inte klokt att dom ska behöva fråga regeringen om lov!

Hur har det annars gått idag då?
Tja inte hann jag allt som jag skulle behövt göra inte. Men gick världen under för det?
NÄPP!
Och inte är jag speciellt ledsen för det heller
Det retar mig bara lite att jag inte kan ta mig nånstans utan bil, men jag överlever det också

Dansen gick bättre idag...."Heave away"....häv iväg kärringen bara....är nog mer passande än det där med sexy hihih

Börjar nästan vänja mig vid att jag bara kan ta en liten svängom per dans, sen måste jag sätta mig.

Trevligt med gästdansare idag också
En kille som aldrig dansat men som hängde med i "Get down get funky" görbra
Världens bästa Emil

Imorron fyller min Challe år....jättegrattis till dig vännen

Nu ska jag läsa lite och mysa med doftljus

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Emil

Dte var super skoj att dansa med er. Jag kom juh oxå nästan igenom en väg med Heaven Away... :P

2009-02-25 @ 23:24:22
URL: http://metrobloggen.se/suikoden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0