Dåligt gjort...

Ikväll har jag gjort nåt riktigt kasst
Gav upp dansen redan under utlärning

Sorry Challe!

Vet inte vad som hände.....fast jag stod typ stilla så kunde jag inte göra rörelserna utan att få ont
Och när det sen visade sig att det var 64 counts då la jag ner.....kände att det fanns inte en möjligthet att jag skulle få in det i skallen.
Klarar ju inte ens att hålla reda på hälften.

Ok, jag har inte sovit inatt och inte ätit mat...och stressat för att hinna till dansen...men det har ju hänt förr, ganska ofta.

Hmmm när jag tänker efter så har jag inte lärt mig så mycket denna termin och det är ingen annans fel än mitt eget.
Tänk om det är så att detta är kroppens sätt att tala om att det är dags för en danspaus?!
Hemska tanke

Kanske bara är så att "sexy back"  inte funkade i brist på sexighet hihihi

Vet inte hur jag ska tolka detta än...
Tisdagarna är en lättare nivå, provar i morron och ser hur det känns då.

Grejen är ju bara att jag vill så mycket!!

Kan ju inte vara utan BÅDE sång och dans!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Jösses hann inte mer en "pluppa" ut dagens blogginlägg förrän du var där;) träffade förästen din syrra utanför Jägarvallensdjursjukhus hon och dottern var och köpte kattmat.



Angående dansen....pröva i morgon går det inte SÅ MÅSTE DU LOVA ATT TA DET LITE LUNGT!! Visst är det jobbigt att avstå från saker man älskar, men det går...du får börja knyppla istället, ha ha ha!!



Kramis gullfia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0