Det går bra.....

Igår fick vi lite livat i stugan i alla fall....Krister kom på besök...övningskörde lite med sonen och åt middag med oss. Det blir alltid så knasiga samtal så man inte kan låta bli att skratta

Sen såg vi körslaget och då kunde jag inte heller låta bli att känna mig lite glad....körsång har den inverkan på mig

Eriks kör var jätteduktig, men jag tycker nog att det var rätt kör som vann trots allt.

Efter det satt vi igång en film vi lånat på dan, helt ok.....men ögonen började trilla igen på slutet hihihi

Men det verkar som om livet inte går min väg just nu
Sett fram mot söndagen, eftersom det skulle hända nåt kul ...men så blir det INSTÄLLT!
Det går bra för mig just nu tycker jag.....

Deppig, har tid för att träffa folk(äntligen) men ingen vill träffa mig....saker som planerats blir inställda...
vilket gör att jag rasar ner ännu längre.
Så idag blir ytterligare än sån där helt vanlig skitdag.....känns långt till kväll just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0