Friday

Idag ni....började jag dan med att äta lite youghurt redan på morronen HA
Och ska äta både lunch och middag...trodde ni inte va?

Lär behövas...mamma ska fara omkring i olika affärer idag....just idag
Fredag...pensioner och barnbidrag....och på eftermiddan också som omväxling
Hujeda mig....folk blir ju som skogstokiga. Ska hinna så mycket som möjligt så dom kan komma hem och fira helg sen.
Armbågar sig fram och knuffas med kundvagnar och är allmänt sura.....kan va lite kul att studera om man inte är stressad själv.

Det här nya datasytemet inom vården....hur bra är det egentligen?
Mamma väntar svar på en röntgen som hon var på 10:e december.
Nu tröttnade hon på att vänta och ringde upp.....HON FANNS INTE
Efter mycket om och men så hittade dom hennes namn och personnummer, men det fanns INGEN journal
Så bra!
Det är ju jätteviktigt eftersom dom ska sköta om hennes hjärtsvikt och kol bla
Moderniteter är nog inte bara av godo...tacka vet ja gamla hederliga pappersjournaler.

Tänk att man kan sakna en sysselsättning så mycket? Det är ju så mycket inblandat liksom.....att höra till, gemenskapen, glädjen mm
Fick höra att jag kom på tal i går ....undrar varför?
Nu är vi där igen....så mycket man undrar över ....

Men just nu undrar jag nog mest vem som får åka hem i kvällens Let´s dance hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0