Full fräs

Ja inte det roliga tv programmet alltså....utan min dag i helhet

Umgåtts med stora sonen....hjälpt honom att handla bla

Kucklat med ärldeboendet pappa bor på....det blev bättre en kort period efter att jag klagat sist, och haft möte med "höjdarna"
Men nu är det värre än det var innan. Det känns som att efter att det uppmärksammats i tidningen så är läget lugnt och dom kan skita i allatihop igen
Men si då tar dom fel!!!

Fått jättebra kontakt med personalen och dom gör verkligen sitt bästa.
Har pratat med olika personal igår och idag och dom går på knäna snart. Dom säger allihop att det blivit mycket värre.
Så nu är det krig igen!!
Pappa är inte ensam om att bli lidande på detta boende, men det är för honom jag pratar.

Men eftermiddan och kvällen ägnades till roliga göromål
Träffade några dansvänner för annan aktivitet än dans, alltid trevligt att umgås. Även om jag saknade några i gänget.
Men man kan inte vara överallt hela tiden!

Nu ska jag äta lite mat...jättenyttigt, jag vet. Återigen bara ätit frukost idag

Tänk om det vore sant att man gör av med en massa kalorier när man fryser....då skulle jag inte va lika sur över att det är kallt här inne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0