Hemlisar

Hihihihi
Häromdan fick jag via mail ett sånt där "kedjebrev" där man ska fylla i en massa uppgifter om sig själv och skicka vidare...för att få veta så mycket som möjligt om sina vänner....
En av frågorna var: "Har du nån hemlis du kan berätta?"

NÄPP, svarade jag.

Kom just på
Att jag HAAAAR några hemlisar som några skulle vilja veta.....men dom är så hemliga att jag inte kan berätta HAHAHAHAHAHHA

Det gäller olika människor....och olika typer av hemlisar....så småningom är dom inga hemlisar längre....den typen av hemlisar är det. Nån som hänger med i svängarna?! Njjjjaaaa, va?


Sen har jag så klart några hemlisar som jag ALDRIG nånsin tänker dela med mig av, sånt jag fått i förtoende. Men det är av en annan karaktär och det räknar jag inte ens in i detta sammanhang.

Ska strax iväg för att pyssla med EN av hemlisarna.....och imorron ska jag pyssla med ytterligare en av dom
Det är så himla roligt detta Sitter här och småskrattar för mig själv.....vilket plötsligt fick mig att fundera på en annan sak....men det får bli nästa inlägg tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0