Hemma igen....

Varit i danslokalen sen kl 17.00!!!!

Började med lite genomgång av sånt vissa tröga hjärnor har svårt för att fatta
Blev inte mycket klokare...hmmmm men tack ändå Challe för ditt försök hihihi

Benet trilskades så jag var ytterst försiktig....

Sen var jag med på nybörjarklassen....dom fick lära sig Peaches & Cream, så med andra ord fick jag också lära mig den

Fortsättningskursen fick lära sig......och alltså även jag....håll i er nu.....


BEP MORE

Så kul vi hade. Är det nåt jag INTE är så är det funk hahahha
Gud så larvig jag känner mig när jag ska försöka tuffa till mig lite...
Hade Linn som stöd, kändes skönt

Hela gruppen var lite fnittriga och busiga idag så det blev extra roliga timmar.

Mycket "dumma" kommentarer som dök upp från vissa

Jag hängde förstås inte med på allt hela kvällen....fick halta mig bort till en stol och vila emellanåt men det gick mycket bättre än igår.

Precis innan vi skildes åt blev jag plötsligt bjuden på teater på torsdag av lin_inger
Det ska bli ett äventyr....då jag är ungefär lika mycket teater människa som funk

Nu är jag trött...svettig....hungrig
Och så ömmar rumpan lite efter alla lyckosparkar.....men ikväll känner jag mig sååååå glad
Länge sen....gött

Kram på er allihop....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0