I dag ni....

...är det "sletet" i kroppastollen hihihi

Fast jag är fortfarande glad
Kan ju va kul att få höra som omväxling thihihi

Nu har håret fått sig lite färgpigment.....dom strån som fortfarande är på plats alltså....snart skallig...fläckvis i alla fall...
Men det finns himla snygga peruker nuförtiden

Ikväll ska jag gå med min sjuka, ledsna dotter på bio....hon vill gärna gå med mamma...hon har tjatat länge nu.
Blev så besviken i helgen när det inte blev nåt....så ikväll bär det iväg
"I taket lyser stjärnorna"... Jag har förvarnat om att hon får skylla sig själv som vill se en sån film med mig
Vilket gnäll det ska bli sen hihihi


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-11 @ 12:47:44
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: P e r n i l l a

Ha en bra dag!

2009-02-11 @ 12:53:22
URL: http://pernillabremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0