Ibland blir det verkligen inte som man vill....

....och ikväll hade jag tänkt dansa!!!!!!!!!!!!!!

Hann knappt få på mig skorna ens en gång......

Ont...ONT!!!!

Knölen på benet bara tjoffade upp....och värkte nåt så syndigt att jag inte ens kunde ha foten i golvet.
Satt mig ner och försökte massera lite, men det gick fasen inte att röra eländet

Satt och tittade på utlärningen....men fick ge upp då värken började göra mig illamående...
Försökte få på mig min kängor, gick av naturliga skäl inte att knäppa igen den ena....
Halta ut till bilen i halkan och försöka köra hem. Tur det inte är långt kan jag säga.
Tårarna brännde bakom ögonlocken och jag höll på att ge upp och stanna bilen flera gånger.

Men nu är jag hemma i alla fall....

Törs man tro på att man kan dansa i morron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0