Kameramiss...b la

Igår eftermiddag blev jag och Kicka hämtade här hemma av rara Monica....så bar det iväg till NBV där vi skulle ha lite pysseldag.
Vilket resulterade i att vi PRATADE i timmar....sen åt vi mängder....det var vad vi pysslade med typ hihihi

Challe fyllde ju 20 år och vi tänkte fira honom lite innan han skulle på möte.
Tror inte han misstänkte nåt innan....ohhh nej
Som vi försökt smyga och hyscha och prata ihop oss ...

Nåja rätt som det var så stod han och verkligen klampade med fötterna utanför dörren för att vi skulle fatta att han var på plats.
Och då plockade vi fram...smörgåssnittar som jag gjort...med skinka/tomat, brie/päron/paprika och skagenröra/räkor.
Linn hade bakat en så "vacker" tårta....turkos typ med blommor på....och med fyllning av hallon och chokladpudding. Jag överdriver inte när jag säger att det var bland den godaste tårta jag nånsin ätit. Så underbart god.
Challe fick lite godis(chokladhjärtan) och rosor av mig och Kicka och godis av Helena och Mira.
Tyvärr hade ingen annan möjlighet att komma....mest synd om dom som missade så mycket gott hihi
Men mera till oss....det slutade med att vi bara tryckte i oss av brieosten som var kvar

Helena var den som fick mest gjort pysselmässigt, sydde om en tunika hon fick av mig.
Challe gick på sitt "sexmöte" och Kicka gick på sitt "spritmöte" hihihihihi Allt i samma lokal, tänk så bra planerat det kan bli ibland

Ringde sen mannen som hämtade oss vid 21.25 Undrar vart tiden tog vägen...igen
Väl hemma väntade Krister i soffhörnet framför tv:n
Efter ytterligare skratt och roande samtal började jag gäspa.
Klockan var 12.00 Jisses

Och i dag hamnade jag här inne och inte hittade ut igen....helt uppslukad idag.....HJÄLP!
"Vaknade" nyss till av att ena kissen satte klorna i låret på mig...ajsing....upptäckte då att jag frös så jag skadade....vilket i sin tur fick mig att inse att jag fortfarande inte klätt på mig

Herrejesus och hans kusiner.....detta påhitt med dator och bloggar måste vara ett djävulens verk
När man kan bli så uppslukad så man glömmer tid och rum....
Fast det gör jag ju iofs i glada vänners lag också....
Glömmer t om kameran ....så vi har inte en bild på den fina tårtan eller på vårt kalasande
Hoppas minnet inte sviker i samma takt som när det gäller linedance steg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0