Kan se horisonten

Även om den är låååångt borta:)

Men den där klumpen i magen känns lite mindre idag
Och stenen i bröstet är mera en grushög

Men igår ni....ojojojoj
Jag varken tvättade mig, klädde på mig eller gick utanför dörren.
Sov och läste HEEELA dan och kvällen.....fixade lite mos och korv framåt kvällen....men den disken står kvar än tom

Så det blir dagens första projekt. Sen en dusch!!!!!!!!!
Sen hänger det över mig att jag måste åka till pappa.....suck

Ska försöka koppla bort alla måsten ett tag men.....

Soffan ska nog få sig ett besök även idag.

För ikväll ska jag på dans. Hade tänkt hoppa över det eftersom jag inte har den rätta gnistan....men Mariann gullgumman ska hämta mig (och Kicka....så jag inte kan smita undan )
Challevännen ska göra allt för att göra mig glad ikväll har han skrivit
Och om jag inte går så går inte dottern har hon meddelat, och eftersom hon vill så kommer jag ha samvetet gnagnades i nacken sen

Så det blir Bjärby i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0