Ljus på både brädden och längden...

Idag har dottern haft ljusparty.
Vi skulle bli så många att vi inte skulle få plats hemma, så vår vän Krister hade bokat en lokal på sitt jobb som vi skulle få låna. Supersnällt!

Sen troppar den ena efter den andra av med kort varsel
Ok att man kan bli sjuk...men så var inte fallet bland flera stycket. Himla taskigt.
En miss i protokollet dock....Gramisse hade sagt att hon inte kunde komma men fått ändrade planer.
Det visste inte vi
När vi mött upp dom som vi visste skulle komma så började vi visningen....och där stod hon och väntade och inte visste vart vi tagit vägen
Stackars henne....känns ruttet....

Men själva partyt var trevligt med den lilla skaran....
Krister var ensam katt bland hermelinerna hihihi
Och Mariann....Guuud vad jag älskar den kvinnan.....lockade som vanligt höll jag på att säga....till dagens garv
Återigen tänkte hon nog inte på hur det lät det som kom ur hennes mun....gick att tolka på olika sätt


Kicka lyckades få ihop till en premie i alla fall och hon var nöjd....så fick hon en present av Mariann också
Vi fikade lite och så gav vi oss hem var och en till sitt...

Jag hade förberett mat innan vi åkte....helstekt fläskytterfilé som jag marinerat sen i fredags...och hasselbackspotatis till...BBQ sås mmmmm

Sonen hade hyrt en film medan vi var borta och tänkte vi skulle ha familjemyskväll...vilket satte käppar ihjulet för dottern som bokat biobiljett

Alltid är det nån som inte är nöjd.....men ärligt talat är jag glad att slippa ge mig ut i halkan ikväll igen...brrrr

Imorron var det meningen att vi skulle ha en liten systund...men Mira är sjuk så det blir inget av med det...
Får vänta ända till kvällen att det ska hända nåt....se om hjärncellerna är någorlunda på plats så man kan lära lite dansmoves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0