Lördag

Piggare än på länge!

Duschat...sen gick jag omkring här och plockade...satte igång tvätt och diskmaskin...sopade golvet(ville inte väcka familjen med dammsugaren)....
Så ringde telefonen....svägerskan som undrade vad jag gjorde...
Det vill du inte veta sa jag....kom plötsligt på hur det såg ut....och hur det skulle låta
Men hon ville veta...så jag berättade om mina sysslor som jag hela tiden utört....NAKEN

Tror aldrig jag hört henne skratta så...
Vilken tur att vi bor som vi gör....och sällan får besök!
Allt gick av bara farten så jag tänkte inte ens på att klä på mig hahaha

Men det fick jag allt göra lite snabbt för brorsan och Lotta var på ingång och ville ha fika
Väckte familjen och satte igång kaffet....

Så hade vi en trevlig stund innan dom fortsatte iväg för att helghandla.
Pratade lite med Mariann i telefonen också under tiden....skulle varit trevligt att träffas men ibland kör det liksom ihop sig

Var tvungen att åka till pappa, skjutit på det hela veckan ju....men jag hann inte utanför dörren förrän Krsiter kom och ville ha fika. Hade köpt med sig bullar vilket var tur för jag hade skickat med brorsan brödet vi hade hemma
Så pratade vi och hade trevligt en stund....

Och NUUU måste jag ge mig iväg....
Sen ska jag laga mat och ladda inför melodifestivalen
Åh vad jag älskar detta program...ibland hittar man en oslipad diamant....vissa gånger får man en ny favorit...och ibland undrar man hur dom sorterar bland låtarna, dom som bestämmer vilka som ska få va med.

Som årets Lets dance....jag bara älskar Elisabet och Tobias
Han är en så duktig dansare, en riktig gentleman med glimten i ögat och hon verkar vara en helt annan människa än man trott när man sett henne i olika tv-sändningar
Vilken fighter!
Tillsammans är dom så vansinnigt rara och jag ler hela tiden dom är i bild.

Hmmm måste nog ladda med lite OLW chili ostbågar till kvällen känner jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0