Måndag idag?

Man skulle kunna tro det...eller fredagen den 13:e

Upp och avboka färdtjänsten till sonen som ringde och var kräksjuk.
Iväg med dottern till skolbussen, halkigt som fasen.

Fick just veta att bilen ska in på verkstaden hela onsdagen ev torsdagen också...då tar jag mig ju ingenstans!!!!
Vi skulle ju träffas med dansgänget på onsdag kväll

Det innebär också att det jag tänkt göra dom dagarna måste göras IDAG inkl allt som står på dagens schema.
Måste komma ihåg att avboka sjukgymnasten på onsdag också.....och....jisses min hjärna som redan är utbränd typ. Hur sjutton ska jag komma ihåg allt idag?!

Det kaaaan ju bli riktigt roligt, när man rör ihop saker och ting

Kommentarer
Postat av: Linda

joo jag vet att det gör ont, men jag har inte inflammation i tuttarna iaf... :/

2009-02-24 @ 11:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0