Måndag...alltid händer det nåt

Började dagen med att fylla och sätta igång en diskmaskin. Samt torka köksgolvet....då var det överstökat liksom.
Tänkte sen hoppa in i duschen, men sonen hade varít där en låååång stund och allt varmvatten var slut

Så nu får jag vänta......för jag tänker inte duscha kallt...igen.....

Ska iväg med mamma till tandtekniker i eftermiddag. Hennes löständer har gått sönder IGEN
Hennes vanliga har slutat....var så van vid att man fick komma in på morronen direkt...men nu hade ingen tid. Och mamma är hungrig. Levt på youghurt och doppad smörgås. Törs nästan lova att hon köper med nåt gott hem sen

Det gäller att sätta fart med middagsmaten efter att fått detta klart, för sen väntar danskurs.
Undrar om det blir nåt lugnt idag....eller ännu mera snabbt och hoppigt som får min hjärna att spåra ur totalt hahaha
Snacka om trög....hänger inte med för fem öre...inte tio heller för den delen

Inatt har jag gått igenom så mycket sånger och danser i huvudet att jag inte kunnat sova.
Tänk om nåt kunde fastna också
Typ spotlight, over the hills, begging you....tror det är dom jag har svårast att få in ....

I`m begging you for a spotlight over the hills....då kanske det ljusnar lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0